Robot, ki lovi svetlobo

Opis: Program sestavimo tako, da se robot v primeru velike svetilnosti začne premikati. Če je na levem senzorju zaznavamo več zaznane svetlobe kot na desnem, se robot obrne levo ali če je na desnem več zaznane svetlobe, se robot obrne levo. Če na obeh senzorjih zaznavamo enako svetilnost, se robot vozi naprej.

Upravljanje robota z IR daljincem

  Opis: Določimo pogoje kako se bo robot premikal, če pritisnemo določeno tipko na IR daljincu.

mBot božiček

Opis: Program sestavimo tako, da določimo tone pesmi Jingle bells.

Pametni ventilator

Opis: Program naredimo tako, da bližje kot je objekt ultrazvočnemu senzorju, hitreje se bo vrtel ventilator. V programu Arduino IDE lahko preko serijskega porta spremljamo izmerjene vrednosti ultrazvočnega senzorja.

Ujemi lučko z igralno konzolo

  Opis: Preden se glavni program začne, določimo da se v prvih treh sekundah RGB LED diode obarvajo kot semafor in na 7-segmentnem zaslonu odštevamo od 3 do 0.

Branje vrednosti iz žiroskopskega senzorja

  Opis: Žiroskopski senzor meri kotno hitrost in pospešek vašega robota. Meri položaj v koordinatah X, Y in Z. Senzor se lahko uporabi pri projektu Nervozne ptice, ki s pomočjo žiroskopskega senzorja lovi ravnotežje.

Romantično nebo

Opis: Program sestavimo tako, da se v primeru majhne zaznane svetilnosti na Me svetlobnem senzorju prižge Me svetlobni senzor..

mBot vozi po črti in se izogiba oviri

  Opis: Program sestavimo tako, da se robot z uporabo linijskega senzorja vozi po črni črti. Da lahko robotek vozi po črti, moramo preveriti, kako se bo robot gibal glede na zaznano na linijskem senzorju.

Upravljanje robota z igralno konzolo

Opis: Naš namen je, da robota upravljamo z igralno konzolo preko brežične povezave wireless na frekvenci 2,4 GHz.